2007年8月12日 星期日

與渣打經理一席話

星期六到渣打銀辦些銀行事, 事後櫃台職員問我有沒有理財需要,
說可以把我轉介到理財經理替我做理財分析。心想自己有空, 作為渣打的小股東,
何不順道體驗一下該銀行的理財股務... 便向櫃台職員說想拿些資料看看。

很快銀行職員安排我到一間以籃綠色為主調的開放式間隔, 感覺舒服。不久一位男
經理過來, 寒喧一番後, 進入推銷時間...

....

經理: "剛才聽完阿Sam你的描述, 知道你將大部份資產都放係股票度, 覺得你的投資取向幾進取..."

我: "哦.... 係啊..." (我的組合內大多是籃籌, 股息率比做定期還要高, 有幾進取?)

經理: "阿Sam你有冇諗過加些具穩定回報的投資工具... 好似我地公司同保誠推出一隻月供人壽保險基金, 月供一千, 供5年, 總金額不過係1手匯控多少少, 之後每年便可穩袋5厘息同保障家人..."

經理: "我地見到你的資產分佈咁進取, 擔心萬一個市唔好, 你的生活同人生計劃會出現問題... "

我: "其實我頭有一些匯控(0005)股票,黎緊07年的股息已經同隻基金一樣做緊5厘, 基金股息不變
猶如債券, 但匯控的股息年年增加10%, 唔理股價點郁, 十年八年後我都可以穩袋十幾厘息。
點解仲以買定息基金? 況且買匯控仲穩陣過買基金, 至少股票係我手, 我鐘意幾時套現都冇問題, "

我: "至於人壽, 我真係有事既話我名下股票會一併轉到家人那邊, 他們亦可以繼續得到保障"

我: "其實阿 jack (經理英文名)有冇諗住向銀行借錢買匯控, 你係銀行職員, 利率實可以做低o的, 匯控股息應該可以cover利息支出, 有數圍o架..."

經理 (尷尬地) : "或者咁啦阿Sam, 份單張你先拎返去研究下, 過幾日我再比電話你, 好嗎? "

我: "好... " (心想: 打比我都冇用...)

沒有留言: